Helgen was here.

Åh hej hej. Har ni haft en göddig helg? Jotacksomfrågar det har jag med! Eller ja, jag har varit kroniskt drettetrött 85% och tagit ett par tupplurar pga ASTRÖTT. Fyfan vad trött jag är. Hatar att vara trött, hail energidrycken som gör att en klarer av vardagen. 


I lördags var vi iallafall på Mariebergsskogen o klappade djur. Eller ja, jag blir så nervös över djur jag inte känner så det blev inget klappande för mig eller vide. Vide fick se en get på väldigt nära håll och såg extremt fascinerad ut. Tänk om getjäveln skulle få någon infall och tänka att en barnhand vore ett gött mellanmål? Gick därifrån snabbt. Är nog för överbeskyddande.


Grisarna!

När vi var framme vid mariebergsskogen insåg jag att vi kunde väl ha frågat någon kompis om dom ville med? Och som en skänk från ovan stod Emmy, Greta och Erik o glodde på korna framför oss! What! Vi slog våra ljusa hjärnor ihop och käkade glassen och kollade på lite fler djur.


Idag hade jag sovmorgon! Var såklart vråltrött ändå. Fyyyyyhhääähp. Åkte till Jonas mamma o firade henne med några trisslotter och hon bjöd på krubb. Sen åkte vi hem o jag o vide sov middag.
Slut på helgrapport.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0