naturen

Häromdagen sa en kund en hemsk sak till mig. Hon sa att hon jobbat på BB en kort period och att det ibland föddes barn som var döda eller som dog i samband med förlossningen, jag är inte helt säker på om hon citerade någon kollega eller om det var hennes egna åsikt men hon menade att det var "naturens egna sätt att rensa ut dåliga gener". Typ. Det kändes ungefär som att någon stack en kniv i hjärtat och vred om. Jag sa att det var en hemsk sak att säga, sen sa vi inte så mycket mer. Kändes som att jag blödde på insidan. 


Blev mest rädd att det faktiskt finns folk inom vården som har dessa åsikter.
Usch!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Men fy, vilken obehaglig människa!

2017-05-19 @ 15:09:32
Postat av: Linda

Fy vilken vidrig kommentar!! Skrämmande att man har den synen

2017-05-21 @ 12:21:23
URL: http://mylifemymove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0