På språng!!

Haha, så könstig rubrik!!! Kan betyda vadsomhelst, men låter som något som kissie skulle skriva. 


Denna vecka har Smoofie varit sjuk i någon skum magkatarr, så jag har fått rodda allt själv. Hell I tell you!!! 
Men nu är vi friske og glae! 

1. Var på möte med föris om hur vides förskolning hade gått. Det hade gått bra kom vi fram till, han var en jättemysig onge! Sen frågade pedagogen om jag hade några önskemål eller nåt och jag önskade att dom skulle jobba lite på genusmedvetenheten, var väl inte jättepoppis att kritisera direkt då pedagogen påstod att det var "jättebra!!", jag ba "njaaaaeeee, inte som jag upplevde det." Ho blev litte sur. Men annars är jag nöjd med vides fsk, di gör vad di kan, trots för många småkids.

2. Var även på bvc med lille child! Han fick en spruta men brydde sig knappt. Bra! Dom andra gångerna han har fått sprutor så har jag gått ut ur rummet o grinat för det gör ont i mammahjärtat, men nu gick det bra! Han fick bygga med klossar, vilket han klarade galant. ongen har en omänsklig fascination för pussel (och russin! Är det mitt barn ens??) så det kanske går lite hand i hand (alternativt genibarn). Däremot är han väl inte jätteintresserad av att prata.
Bvc tyckte att vi skulle börja pott-träna!! Blev helt chockad. Potta???? Min bebis? Nej just det ja - barn. Jaha hur gör man det då?

3. Idag e det lördag! Ska te stugan o greja i vanlig ordning. 

Hejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0