Blodet droppar

Ja! Idag var jag hos doktorn. Jag ringde för 1,5 månad sen och fick tid idag (daah!). Hade ett födelsemärke som var lite svajigt, men det var då det. Idag hade jag nästan glömt bort det. Doktorn tittade i microskåp, sa att det såg fint ut och att han ej rekommenderade o ta bort det eftersom jag var så ung (???) och riskerade fult ärr. Jaha. Han rekommenderade solkräm till mitt bleka fejs oxå. "Det har jag varje dag!!" Sa jag stolt. Nästan helt sant, kanske varannan. 
Men iallafall, det tog ca 3 minuter. Sen åkte vi hem. 

Häromdagen blödde jag massivt med snokblod. Det var oxå en spännande grej. Jag plockade i köket och kände mig akut snorig och såg massa röda prickar på golvet. Tog nog 3 sekunder innan jag fattade att det var snoken som blödde. Stoppade papper i näsan.

Ja jävlar vilket spännande liv en har ibland. Köpte smör idag. Eller som Jonas säger "bordsmargarin". Det är en diskussion som aldrig dör. "Köp smör!" "Va? Menar du bordsmargarin?" "SMÖR!!!" "Bords-margariiin". Och sådär hålls det på, kommer tjafsa om det där tills vi dör tror jag. 
(null)
Söt bild. Använder inte så mycket smink nuförtin. Men jag gillar läppstift. Längtar tills jag är 55 år och kan ha en asymmetrisk page, lila läppstift och Gudrun Sjödén kläder.
(null)
Mamma var här idag o myste med mitt lille sorkbarn.

Kommentarer
Postat av: Ida

Så låter det hos också, and bordsmargarin 😂😂

2017-11-18 @ 13:28:40
Postat av: Ida

Så låter det hos också, and bordsmargarin 😂😂

Svar: Evigt!!
din apa i etern.

2017-11-20 @ 21:49:31
Postat av: Ida

Så låter det hos också, and bordsmargarin 😂😂

2017-12-29 @ 23:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0