Bulle!

Måste vara min mest använda rubrik, bulle. Det säger så mycket och fyller ut texten på ett sätt som bara ett bakverk kan göra. Bulle!

Igår var jag vaken så jävla tidigt. Vabbade med ungen eller vad man ska säga. Skippade en föreläsning. Hade en rastlös energi som kommer ungefär 1 gång i halvåret, och då är det bäst att använda den. 05.30 satte jag igång projekt "frosta av frysen". Klockan sju hade jag frostat av frysen, rensat kökslådorna, plus städat dom och min energi var borta och jag ville sova. Det ville ju inte mitt barn då, så det var bara o härja på. 

Idag har jag städat kylen. Usch. Och färgat håret! Äntligen blev det mörkbrunt!  (null)
Vilket bös. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0