Bloggbonanza

Man kan ju tro att jag börjat snusa bloggcrack så mycket som jag bloggat de sista dagarna? Vet ej vad crack har för funktion, trots en helg på SANT-läger i femman. 

Idag hade vi ju opponering. Det var lika hemskt som det låter och jag blev helt svettig. Eller ja, inte för själva opponeringen utan för den som skulle opponera mot mig. Tänkte att hen skulle säga typ "DE HÄR VA SKIT!!! DU BORDE FÅ IG!!"
Det sa inte personen. Fick lite trevliga tips på vad jag kunde göra bättre i tentan. Är även svindålig på att skriva referenser, men det var väl ingen hemlighet direkt.

Våran lärare är miljöpartist och starkt engagerad, både hon och denna delkursen ger mig miljöångest. Känner att jag ej kan rättfärdiga min konsumtion längre. Eller plasten!!! All plast!! PLAST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0