En fredag ju!

När en plugger så tappar man tidsuppfattningen rätt rejält. Eller jag gör det iaf. Förra veckan trodde jag att det var torsdag varje dag. Hade bara rätt en gång.


Idag vaknade min unge 4! På morgonen. 4!!!!! 04.00!!! "Men sooooov då!" Försökte övertala honom till att somna om men det gick sådär och nu sitter vi båda här och är vråltrötta. Jaja, är rätt glad över hur lättsövd han är. Det väger upp rätt mycket när han somnar efter 0-10 minuter. 

På tal om något helt annat så fick jag just reda på att Hannill fick bebis inatt! Äntligen! Som vi längtat! <3

Idag ska jag läsa en vråltölig bok och sammanfatta 15 sidor på ett halvt A4, känns omöjligt. 



Ser förjävla trött ut idag, men igår var jag gul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0