Den värsta veckan.

Den här veckan. Det är årets värsta vecka. Den påminner mig om förväntningarna jag hade och hur allt gick åt helvete. Den 15:e september 2014 föddes Jonna. Mitt barn som inte fick leva. Det var under valnatten och jag minns min fantastiska barnmorska och hur vi höll tummarna över att sd inte skulle vinna. 


Jag minns smärtan och sorgen så tydligt. Ibland lägger den sig som ett tungt täcke över bröstet och det blir lite jobbigare att andas. Tar fram den fruktansvärda bilden och gråter lite. Jag tror att hon och vide skulle varit superlika! 
Kommer aldrig att glömma henne. 

Kärlek! 



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Får ont i hjärtat, det var så jävla fruktansvärt att läsa om när det hände er. Vet att jag låg i sängen och ammade Manfred och började storgråta över det orättvisa och förjävliga i att er Jonna inte fick leva. Kan inte ens tänka mig den smärtan. Stor kram till dig Lina, du är bra! <3

Svar: Kram Kajsa! Ja det är förjävligt! Jag hoppas att det forskas mer så inga fler bebisar dör, det får inte hända!!
din apa i etern.

2017-09-14 @ 10:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0