Shopshopshop

Jag har semester! Än! Det är rätt trevligt faktiskt, jag o vide är hemma o myser, bråkar och leker, ni vet, vanligt familjetjafs. 

I september tänkte jag försöka göra något åt mitt shoppingberoende. Jag inser att jag handlar för mycket och oftast är det saker som jag får för mig att jag "absolut behöver". Behövde, eller "behövde" en ögonkräm för dryga 5-600 spänn förra veckan. Känns inte bra i själen, eller i plånboken. En dröm är att börja spara pengar och sluta känna att jag måste ha så mycket hela tiden. 
Så, hur gör man? Jag ska försöka tänka ut en bra plan och strategi och sen försöka helhjärtat i september. Har ni några skitbra tips så bring it on! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0