Slute shoppa.

Spånar vidare på projekt "sluta shöppe", försöker förbereda mig mentalt, så jag tänker rada upp lite grejer jag tänker ska ingå:

- ta bort alla shoppingappar. ASOS blir svår. Jag kollar säkert ASOS 2 ggr per dag nu. 
- försöka handla mer på second hand, även till vide. 
- rensa bland bloggar som uppmuntrar till konsumtion. Jag följer jävligt många skönhetsbloggar. Även göra ett rens  på Instagram.
- få bort "vill-ha" suget. 
- ägna mig åt annat som inte innebär konsumtion. T ex gymmet. Är sugen på att börja lyfta mer skrot, lära mig marklyft, kettlebells osv. 
- rensa och sälja. Har mycket skit och way to much kläder. 

Ska bli... intressant det här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0