Ett litet steg för apan osv

Fruktansvärd natt. Fruktansvärd!!!! Jag vaknade 03.30 och kunde fan inte somna om. Ungen sov te 06.00. :( 

Har börjat, eller ja, inte börjat men grunne hårdare på exakt vad jag vill bli när jag blir stor.
Jag har kommit fram till att jag gillar människor väldigt mycket. 
Jag har kommit fram till att jag vill hjälpa människor på något sätt.
Jag har oxå kommit fram till att mitt psyke inte skulle palla att lyssna på hemska historier, alltså skulle jag inte passa att jobba som t ex socialarbetare, eller kurator eller på något behandlingshem. Jag tror fan inte att jag skulle palla det. 
Men!!!! Jag skulle palla att hjälpa människor att få ett bra jobb, kanske på arbetsförmedlingen? Som SYV på någon skola? Jobbcoach? Rekryterare? Något sånt!! Jag tycker det låter jätteintressant! Plus att det känns som ett arbete som en kan "utvecklas" inom, och det är lite det jag söker, ett utvecklade och givande arbete. 
Ska forska vidare på detta. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0