Lille körvongen!

Alltså hur roligt är livet med ett barn som är 2 år och 2 månader??? Han är SÅ ROLIG!!!! Grejer vide gillar o göra nuförtin:
- vinka. Han vinkar helt besatt till alla. 
- diska. Det är en stor hobby just nu. Han kan stå hur länge som helst och leka i diskhon. 
- försöker ibland o prata. Går sådär faktiskt, sen blir han frustrerad och ledsen när jag inte fattar vad han vill. Försöker lära honom tecken för "äta" och "sova" iaf.
- kollar kycklingar på youtube.
- har fastnat för pettson och Findus-filmen på Netflix. Har sett den en miljard gånger. Uääähk.
- pysslar. Han verkar ha mina pysselgener iaf. Älskar lera och måla, rita. Pussel blir han förbannad på, precis som mig! 
- jag försöker o introducera pottan mer. Han kan välja o sitta på toan eller pottan. Går inte bra och mitt tålamod är inte det bästa på den punkten.
- tjötar. Alltså gu vad han strir. Men inget man fattar, förutom tack då, det säger han ofta.
- blir hysteriskt glad av o härja med pappa. Skräll att Jonas är den roliga föräldern och jag den tjatiga. :((((

(null)
Pussel på youtube. 
Jaja och den där jävla nappen. Har inte riktigt orkat ta den fighten än...

Kommentarer
Postat av: Malin

Till sist kan man ju doktorera i de där filmerna som barnen fastnar för. Gjorde djupanalys av Mamma mu och kråkan.

Svar: Haha ja faktiskt!
din apa i etern.

2018-01-17 @ 23:09:22
URL: http://malinsvedjeholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0