Gymqueen

Har nu gått en vecka på gym! Redan efter första passet kände jag mig som världens starkaste kvinnfölk och började frenetiskt leta efter synliga muskler. 
Första passet var relativt tråkigt, trots gympeppen. Men kände stor förvirring inför alla maskiner, de var så himla spejsade. Sist jag tränade var väl för ca 5 år sen tror jag och då stod man på en ledsen crosstrainer som var lite halvtrasig. Nu satt jag på en cykel som hade en inbyggd fläkt? Coolt! 
Och såklart, jag går på tjejgym. Ja ni undrar kanske vad det innebär, kort och gott, ett låst rum där män inte får vara. Älskar det, känns så tryggt!

Och det har varit så himla sköjj! Där är sen största förvåningen, tycker det är skitkul. Min träningskompis cicci är rätt bra på fria vikter och vet lite mer hur man ska träna och det känns jävligt bra. Ser så fram emot att ha mindre ont i kroppen, har ju haft ont i 140 år, så är svårt positiv.

Hejdå!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0