Maddes bröllis!

Madde gifte sig i lördags! Det var jättefiiiint och inte ett öga törrt. Skulle vi (alltså jag o Smoofie) gifta oss så vill jag ha något liknande tror jag. Friade till Smoofie för längesen men är fortfarande ogift nucka? Vad hände med det? Ingen vet. 

Jag fick äran att göra maddes hår och det gick faktiskt bra. Var svettig och lite full dock. Blir full bara jag andas in alkohol nuförtin. Sen åkte vi in till bröllis och minglade o myste med folk. Kort ceremoni och borglig vigsel, men det var fint! 
(null)

(null)

(null)


Jaha vad har hänt mer då? Igår besökte jag ett gym, alltså jag tränade inte utan tittade bara, det såg rätt lovande ut, särskilt med TJEJGYM! Så jävla gött o slippa män. Har ju ont i kroppen jämt och känner att de vore najs o slippa det. 

Just de ja! Klippte vide i en hockeyfrilla!! Han blev skitgullig. Fast gjorde ont i själen att kortklippa honom. Nåväl, han kanske blir lite mindre kliig i hårbotten.

(null)
Nuttis!! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0