Två veckor!

Jag har semester snart! Om TVÅ veckor! Eller semester och semester, jag och Jonas är lediga samtidigt i en vecka, sen har jag vide i typ 4 veckor innan skolan drar igång igen.
 
Som vanligt har jag storslagna planer som förmodligen ej kommer fungera lika bra i praktiken som i hövvet. 
Vi håller ju på att renovera övervåningen, det går segt men framåt. Så det tänkte jag bli färdig med. Hehe. Alltså måla färdigt furutak, lägga gölv, tapetsera, måla väggar, inreda, och eventuellt måla taket i köket. Jag är nog rätt överoptimistisk här tror jag. Men den som lever den får se. 

För övrigt händer det ju inte skitmycket just nu, förutom att det är varmt, vi äter mängder med glass, jag har jobbat två helger i rad :( och är allmänt trött. Den känns konstig den här sommaren, jag har aldrig varit med om en sommar då man på riktigt KAN ta det för givet att det kommer vara fint väder varje dag. 

(null)
Ursäkta röran osv, men igår försvann överskåpet! Har ingen förebild men det vill ni ändå inte se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0