Nojjmorsan.

Jag har sagt det förr, jag är extremt nojig med vide. Har insett att det är en sak vi måste träna på, eller jag måste träna på. Varje gång vi är någon annanstans än hemma så nojjar jag ihjäl mig, springer efter honom hela tiden och kollar efter honom och har typ ont i magen pga SÅ OROLIG. Så jag tänker att vi måste hitta på mer saker på ställen som inte är hemma. Eller är jag bara en sån där nojig morsa? Har det blivit så pga att Jonna dog? 
Ni vet hur man blir när man har en nyfödd bebis? Och att det sen ska gå över? Det känns inte som att det gick över. Är rädd för att han ska slå sig, att han ska ta sönder något, kladda ner grejer osv osv. 
Gu vad flummigt, men ni kanske fattar. Önskar att jag var mer relaxad helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är ju bra att vara nojig, för inget kan hända Vide då. Men du ska ju må bra också. Kram! (Hade tydligen inget råd.)

2018-03-03 @ 22:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0