Sjuka tjejen

Nä men föris har ju dragit igång igen vilket innebär lite sjukdomar och sånt där. Tänker att jag behöver en strategi för att slippa bli sjuk varje vecka. Tänker att jag kanske borde smörja in mig i typ matfett och handsprit innan hämtning och lämning. Eventuellt en gasmask. 

Jaja skit i det nu, HUR har de gått med projekt "sluta shoppe"? då? Nej jag borde inte kalla det för det heller, jag hade inte tänkt slute shoppe, bara internetshoppet. 
Jag har tagit bort alla appar som uppmuntrar konsumtion. Och så har jag sagt upp alla mailprenumerationer som säger "hej du får 20% på detta även fast du inte behöver det!!"
Mitt mål är att handla det mesta via köp och säljgrupper, tradera och så vidare. 
Det är svårt. Jag märker ju hur extremt shoppingberoende jag är. Men det behövs verkligen. Nästa steg är att inventera garderoben lite oxå. 

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0