Julblogg #21 - kalsonger

Julkänsla: börp. nej.
förväntningar: bajs! 
lussekatter: men en fet daimbit 
dagens fattiga riddare: tomten? hallå?


Det har varit full rulle på sistone. Jag har klippt och härjat på som bara den, alla vill vara julfina! Även jag och min halvmisslyckade lugghistoria.
Klippt två idag, en imorrn, färg+sling+klipp på söndag, och sen har jag utlovat gratisklippningar på tisdag till alla som vill! Säg till i tid om NI VILL BLI KLIPPTA GRATIS PÅ TISDAG! GÄLLER ENDAST TISDAG!!
(och det är för att jag ska kunna träna så mycket som möjligt innan torsdag - då jag åker till västerås igen)

Gjorde misstaget att gå på systämet förut. Jag stod utanför och frös i en halvtimme innan jag fick plats inne. Det tog en minut att få ölen. För att kompensera köldskadorna gick jag till ica och köpte två korvar med gröt.
Körv ä g(r)ött!

Ni får ingen lucka idag, jag bjuder på en härlig dikt istället!

Julegröt och julegris
ni får plats i min spis.
Tomten kan sjunga o vara glad
i min lilla eldstad.
Jag ska bränna en gran
med en jättestor bränningskran!


haha, just det ja, jag fick ett par fantastiska strumpor av emmy förut! Dom är luddiga och har halsduk och horn! ren-strumpor! Tack emmy!



//Djurtomten

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag anmäler mig själv, Erik och mamma på tisdag tänks! Hoppas det är okke :) vi ska alla toppas så det lär ju gå fort ;)

2007-12-21 @ 22:17:37
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: apa

ah! dä blir grejt!

2007-12-21 @ 22:41:10
URL: http://sugarmonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0