julestress v.s julmust

Idag gjorde jag något helt otippat - jag köpte julmust! Och eftersom jag har hittat en extra haka köpte jag julmust light. Julmust light är precis lika äckligt som det låter. Uäk.

Nu har jag börjat fatta vad folk menar med "julstress", jag har femhundra grejer jag ska fixa dom närmaste dagarna, och minst en halv miljon telefonsamtal att ringa, krångla och hålla på. gah.
Jag går sönder lite inombords, samtidigt är det jäkla skönt att ha lite viktiga grejer att göra på dagarna.
imorrn:
 -Åka till mormor, färga och klippa mormor.
-Ringa sjutusen telefonsamtal.
 -Sno presentpapper på ica.
-kolla så att kristin lever.

Nu ska jag micra julmusten och kolla om det är godare. Man kanske kan blanda i glass för att få bort det äckliga sötmedlet. Jag kanske borde skaffa en extra haka som sällskap till den andra i stället? det är ju ändå jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0