"fina foten"

I början tänkte faktiskt jag också göra en så kallad "modeblogg" av det här. Men eftersom jag varken har pengar för mode, eller det faktumet att jag alltid använder kort, svart kjol insåg jag att det antagligen skulle bli ganska tråkigt att läsa.
En sak som dock hade varit ganska lajbans vore att göra en modeblogg och bara hitta på nytt mode. Typ Baskermodet "big in japan! big in japan!!", eller göra en blogg om bara foppatofflor. "Idag har jag ett par skimrande gröna tofflor som jag dekorerat med makaroner och glitter." Det hade iallafall jag läst!

Igår åkte jag till kära far , (även han har börjat blogga nu! läs;

http://tekoppar.blogg.se  ) jag hade med mig hela "heroes" säsongen. Jag har sett på så många hjältar att ögonen blöder. Bra serie dock.

Imorrn ska jag på "fotosession" hos evelina, jag är fortfarande lite osäker på vad det innebär, men jag antar att jag ska stå och pluta mot en vägg och försöka se hipp och svår ut. Well, spännande blir det iallafall.


//tjipp o hajk


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahah intressant :)

2007-10-10 @ 23:28:18
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0