Bad hair day

Jag hatar morgonflimmret nuförtiden. Förut har jag alltid älskat morgonflimmret, när man vaknar med ögonen fullt med nattgrus av den förbannade väckarklockan och önskar att man bara fick somna om. Det första jag tänker på nu är vad jag ska göra av dagen, och om posten kommer med något spännande. Jag drar ut så länge som möjligt med frukostgörat, för efter frukosten betyder det att jag måste sitta och stirra och vänta in lunchen istället. gah! Jag måste få ett jobb snart innan jag förvandlas till R2D2 eller Robocop.
Jag hoppas för alla hästar att dom ringer från den där salongen och säger "tjena, stolen är din för 4000!" (4000 är på tok för billigt för en hyrstol i stan, men vafan, man måste väl få drömma lite.)

Borde klippa mig med. Mitt hår blir slitet på en nanosekund. Fick en crazy idé imorse om att jag kanske skulle klippa fram ena örat, men jag tror jag skiter i det, jag skulle nog bara bli hysterisk.

Kände mig lite som donald imorse, med den superläckra överkammningen. Hett. I wanna be like Donald! (han har förresten tagit patent på sin frilla. haha!)
13316-7



Jo förresten, idag ska jag och hannill gå på ikea, det är säkert massivt! Säkert ännu roligare att gå där utan pengar.

Kommentarer
Postat av: idaa

köpte du ngt på ikea?

2007-09-25 @ 17:03:03
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: Lihna

Njet! inga pengs, som du vet.

2007-09-25 @ 21:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0