Faggan

I helgen var jag i sommarstugan i Faggan. Det var jag, pappa och nästansyster kristin (+ hennes katt). Vi åkte i lördags för en natts översovning. Var himla härligt, stugan är kanske det bästa stället på jorden. Oavsett vad man gör klassas det som "gött". Vi sopade löv och klippte gräset, det är skönt att vara produktivt oproduktiv ibland. Sen fick vi besök av pappas chef + hennes familj på kafferep, när dom senare fick reda på att det fanns öl inblandad i bilden kom dom tillbaka senare och hjälpte oss att dricka upp det mesta. Jag drack tre och somnade i soffan, vilket inte hör till ovanligheterna. Man blir helt lam av att vara på landet. Måste vara luften.
Nästa helg fyller far 50 bast, då blir det fest halva helgen minst. ska bli über!

Idag skall jag och sudden på stan, jag ska försöka söka lite jobb och sudden ska väl kolla på hårfärg (med mitt expertutlåtande såklart).



//Löve and peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0