"välkommen till kundtjänst"

Dom där jäkla telefonbolagen. Jag har erkänt mig som stammis till alla kundtjänster som finns tror jag. jag vet inte om det beror på att jag är helt lada när det gäller all teknik som finns eller om dom gör allt krångligare bara för o jävlas. Idag fick jag en räkning från campuz mobile, som jag sagt upp för flera månader sen, så jag fattade faktiskt inte vad räkningen gjorde i min låda. Jag blev förbannad och slängde mig på telefon och ringde till kundtjänst. Blev dumförklarad på två sekunder och dom slängde på telefonen utan att jag fattade något mer alls.


13316-6


(in my ass)

Igår blev jag glatt överraskad, eftersom jag inte har en spänn att leva på kom mina kompisar hit med fikabröd istället för att häcka på något café. Det kändes lite som ett kafferep när vi satt där med brago-kexen och en vetekrans med pistage-fyllning. Har man växt upp för fort? Från cigarettfabrik på ett halvpissigt café till att fika hemma med sumpkaffe och en vetekrans?
Jag skyller helt enkelt på att jag är fattig, därav vetekransen. Trevligt var det iallafall.

(idag ska jag klippa Kirre, det blir lite stålers iaf)

//over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0