skäggtvål.

Ibland tvivlar jag starkt på den här staden. Igår kom det först in en engelsk tjej och frågade om jag sålde smink. Det tog ungefär fem minuter för mig att fatta vad hon pratade om och ytterligare fem minuter för mig att förklara att vi inte sålde smink.
Efter det kom det in en gubbe som undrade om vi sålde tvål. "Skäggtvål" som han så fint uttryckte det. Jag fattade inte vad han menade och förstår fortfarande inte. Vet ni vad skäggtvål är? tvättar man skägget? eller är det något slags raklödder gubben babblade om? "Skumt" (hehe) var det ju iallafall.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha du skulle ju tagit tvålen från toan, slagit in den, predikat att den va skäggtvålarnas skäggtvål och tagit 200 spänn för den ;)

2008-04-16 @ 08:40:11
URL: http://ladychampagne.blogg.se
Postat av: Anonym

han menade nog raktvål...

2008-04-17 @ 21:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0