Tävla om Wella SP!

image183

Yeps-keps, då har även jag fallit ur led och börjat med lite fjantiga tävlingar, men skitsamma, det är ju roligt!

Okej, så här går tävlingen till, ställ en fråga om hår! Eller flera frågor om du vill det, om vadsomhelst, bara det handlar om hår, problem med volymen, konstig hårfärg, produktfrågor, frisyrtips, vad du vill (jag är frisör för den som inte vet)! Jag kommer slumpvis dra en vinnare och tävlingen pågår tillochmed den 27:e april.
Svaren på frågorna kommer jag att publicera samma dag (27:e april alltså). Priset är solskyddsprodukt från Wella SP (ca:pris 160 pix) med solfaktor 15, perfa att ha på både kroppen och barret!
Och frågorna ställs såklart i kommentarsfältet. Och vill du är du hemskt välkommen att reklama mig.
image185



Kommentarer
Postat av: Tommy

Haj!
Så här är det, jag tappar håret, så något schampo behöver jag nog inte. Hur gör jag för att ha kvar det hår jag har på knoppen?

2008-04-10 @ 21:58:21
Postat av: Kajsa

varför finns det inte någon bra hårfärg att köpa i affären i någon ljusbrun nyans? antingen blir mitt hår skitljust eller jättemörkt. det stör mig! sen undrar jag vad jag ska ta mig till om jag vill ha fina lockar i mitt hår. jag har ju självlockigt, men finns det något medel som gör dom lite snyggare..? oftast blir det några korkskruvar och resten blir bara stort och spretigt. tacksam för svar. hihihi

2008-04-10 @ 21:58:53
Postat av: Ida

Varför fastnade inte den blå färgen på min pojkvänshår? Han blonderade det svarta och sen blev det ara gult, inte blått alls. Den gröna som han också frägade funkade däremot. Hm? /En undrande sparv

2008-04-11 @ 11:04:59
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: tk

Varför växer håret mer på vissa ställen när man blir äldre? Typ näshår,öronhår,ögonbryn och ravskägg!
(Det sista tror ja inte stämmer,he he)

2008-04-11 @ 17:28:10
Postat av: Pernill@

Jag tappar extrema mängder hår.
Hur kan jag stoppa det ?

2008-04-11 @ 19:18:40
URL: http://www.minimi05.blogspot.se
Postat av: Dan

Jag kör snaggat men jag är så otroligt trött på det. Jag vill ha snygga stylade frisyrer. Problemet är bara att jag har vikar och är tunnhårig där fram. Finns det bra frisyrer jag kan ha eller är det snaggat som gäller?

2008-04-12 @ 20:18:45
URL: http://secretagentman07.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag har rätt slitet hår, vilket kan bero på att jag använder plattång väldigt ofta. Tänkte dra ner lite på det, men hur får jag håret platt utan att plattånga det?

2008-04-13 @ 20:13:11
URL: http://eemmaa.blogg.se
Postat av: Emma

Varför finns vissa toningar bara att köpa på salonger och inte på fler ställen? Vissa andra toningar på t ex ICA är ju tom dyrare?

2008-04-14 @ 11:47:10
URL: http://ladychampagne.blogg.se
Postat av: Anneli

Jag håller på och låter mitt hår växa ut nu. Det tar så sjukt lång tid, så finns det något som får håret att växa fortare?

2008-04-21 @ 17:06:00
URL: http://miniego.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0