Julblogg 12 dec

Julkänsla: inte alls. :(
Förväntningar: jag vet inte jag.
 dagens tomte: emma! hon gjorde en jättefin öl-tårta till mig förut!

Pissdag alltså. Verkligen. Hade panikångest hela dagen. Inte värt. Tur att man har en supergosig praktikant som får en på humör, plus att Emma hade ställt i ordning en öltårta till mig. lövley!
Imorrn ska jag på julbord på BMB, det ser jag very much fram emot.

Nu ska jag ta min svengelska och hoppa i sjön. eller i sängen, eller nej, hjälpa emmas hår, eller emma med håret. så var det ja, idol-final sen! blir spännande, jag håller på alice för att hon är tjej, Kevin är ju så fjantig.

dagens lucka:


förresten hittade jag den här bilden när jag googlade på "big beard santa", vafan har slayer gemensamt med en skäggig tomte?

Kommentarer
Postat av: Kaka

måste såklart fråga- vad tusan är en öltårta?

2008-12-13 @ 23:51:13
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0