Julblogg 2 dec

Julkänsla: nja, sådär, det hängde en julstrumpa på dörren förut, men nu äter jag nuggets. Inte juligt.
 förväntningar: pepparkaksbak i helgen!
lussekatter: inte en jävel, men jag sneglade lite på en imorse.

Hejsan hoppsan allihopsan!

Idag fick jag mitt hår förlängt av superduktiga Alina! Ser ut som Cousin It, nästan exakt faktiskt, eller Alice Cooper. Blev jättelycklig och har gått och slängt och flängt med mitt "svall" hela dagen. Jävlar vad långt det är.  Snyggt äre iallafall!

Har tänkt att pimpa min gamla "dagens lucka" genom att göra en fräckare och "modernare" version av den, Så i år är temat "Hitta tomten".



dagens lucka: Kan ni hitta tomten?

Kommentarer
Postat av: Kaka

hihi kul idé! Jag vill se bild på ditt nya svall!

2008-12-02 @ 18:52:39
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

ja, jag tog bild på det idag, men så glömde jag att ta hem kameran från jobbet, så det får bli imorrn!

2008-12-02 @ 19:09:36
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: hanna

javlar va bra du ar!!! kan inte vanta tills nasta lucka, an mindre till jul!

respect=)

2008-12-03 @ 04:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0