rulle-tårta?

Jäklar vad dryg jag är med att uppdatera skiten, men det beror på två saker, jag var bakfull som läderlappen igår, jag har inte orkat
Iallafall, i lördags så åkte jag på klippturné, tror jag klippte sex stycken ungefär, jäklar, men det gick bra.
 På kvällen bjöd kristin in mig på lite gallej hos emma på Våxnäs. Tanken var ju faktiskt att vi skulle åka samma buss in, och dom skulle kliva på den bussen jag satt på vid busstationen. Det gjorde dom inte, och där satt jag, ensam och livrädd på en buss påväg till Våxnäs. Haha, men det löste sig iallafall tillslut, emma kom och hämtade mig.

Och jag tjötade, och tjötade, babblade, ja jävlar vad jag tölade, hela kvällen. det fanns ingen hejd på mig, och jag undrar verkligen vad jag sa, för det var ju säkert jätteintressanta grejer.
Sen drog vi till stan, och där träffade jag HANNILL! Jag blev superduperglad! Hade det inte varit för alkohålhalten hade jag garanterat grinat, men jag grinar aldrig när jag är full (om jag inte befinner mig i västerås förstås)
Var underbart att se henne! <3 Och vi drog till Ankan och dansade som idioter. En konstig karl ville att jag skulle "spexa" för hans kompis. Jag sa "jajamensan, jovisst, klart jag gör", sen gick jag därifrån, varför skulle jag göra det för? Han tjatade på mig hela kvällen, tillslut gick han ner på knä och bad mig. Karlar alltså....

Kvällen slutade med att jag stod och berättade för gubben i korvkiosken vilken fantastisk människa han var. Han blev nog glad. Eller ja, han ringde ju inte polisen iallafall...

//peace and löv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0