beundran.

Idag kom det fram en trevlig dam med tillhörande unge. Damen skuffade lite på ungen som såg extremt blyg ut och gömde sig bakom damens frikostiga kjol. "Gå fram och hälsa nudå!" Väste damen mellan tänderna till ungen. Ungen gick motvilligt fram och skakade min hand och mumlade "ja gillar din blogg..."
Damen log och berättade att dottern var ett stort fan av min blogg och att jag var en utmärkt förebild för dagens bråkstakar till ungdomar. Jag log, tackade och neg.

Det hände alltså inte, däremot drömde jag att jag var en slav till isbjörnar, och dom var tvugna att bli matade med pizza var fjärde timme. Och folk frågar vart jag får allt ifrån, nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0