den kvinnliga förbannelsen.

När jag vaknade till liv imorse hade min mage växt sig till "tvillinggravid". Den var enorm! Jag funderade ett tag på om jag blivit bortförd av utomjordingar under natten som hade planterat okänd art i magen. Mina fötter kändes som ett minne blott och jag kände mig minst sagt förvirrad. Sen kom smärtan, och då fattade jag vad allt handlade om - den kvinnliga förbannelsen, mensen. Fan i helvetet, jag blev stucken som en kniv i magen och blev liggandes i fosterställning i sängen och kved och grinade som Linda Rosing på heroin. Jag kommer nog aldrig riktigt förstå mig på den delen av den kvinnliga anatomin, det känns sjukt onödigt att ha så ont i magen, den blödande delen förstår jag väl, men smärtan?
Sen blir humöret ännu roligare, glad, sur, glad, sur, förbannad, glad, sur, skitlycklig - för att sen bli - sur.
Mamma säger att det blir bättre när man fött barn, ja vettefan faktiskt. Jag vill nog hellre ha en katt.

Kommentarer
Postat av: fia

gillar din komntar att du hellre vill ha en katt störtskön .

2008-02-12 @ 14:04:46
URL: http://ajaxen.blogg.se
Postat av: Kajsa

nää... du måste ju skaffa små människobarn nångång. det fattar du väl? en katt kan du också ha. en apa med om du vill. men vanliga hederliga ungar måste du ju baka ihop också!

2008-02-12 @ 17:34:20
Postat av: Danne

katter är way mycket bättre än barn! you go for the katt.

2008-02-12 @ 17:57:37
Postat av: apan

fia: haha, tack skaru ha!

kajsa: jo, kanske nån gång i framtiden, men inte just nu. katt!

danne: katt is the shitz!

2008-02-12 @ 20:45:05
URL: http://sugarmonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0