disco med Lina del I!



Ja, nu har även jag gått på det där med youtube. Jag har haft en extrem oproduktiv dag, tog extremt onödiga många kort med ett äpple på huvudet förut (jag vet inte varför, fråga inte), och så fick jag för mig att påbörja en musikvideo. Som Carolina Gynning sa: "Kan Paris Hilton så kan jag".
Men den är inte färdig än, har jag lika tråkigt imorrn kanske det blir möjligt.

enjoy!

(P.S, jo jag ser skitöntig ut, men det är lixåm meningen.)

(P.S2, det är inte jag som sjunger på riktigt.)

Kommentarer
Postat av: Ida

hihi låter som du sjunger lite iallfall. Kommer nog bli en skitball video! :D

2008-02-12 @ 21:24:35
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: Kajsa

haha, du sjöng ju lite. det lät ungefär som när döva försöker prata, hihi. lite ljud ibland. eeh. men iaf, du var jävligt snygg! som vanligt då iofs.
och jag har den riktiga musikvideon hemma! sir fluid hat hat and the guy that makes the safety dance ju! eller hur? hihi. lovely! mer lina och mer av dina musikvideos. detta var det bästa som hänt på hela dan. tack!

2008-02-12 @ 21:40:23
Postat av: apan

ida: jo...okej, lite sjöng jag. det var jävligt svårt att låta bli. haha!

kajsa: hahaha! när döva försöker prata!! lite döv känner jag mig dock.
sir fluid? är det inte men without hats som gjort den? jag såg videon förut? riktigt pissbra! en galen dvärg som sprang omkring. haha!
ja, det blir mer musik från mig i fortsättningen, lovar!

2008-02-12 @ 22:22:12
URL: http://sugarmonkey.blogg.se
Postat av: Kajsa

jag har intern-namn på dom! såklart det är men without hats. lovely. haha, helt skön dans i videon också. men det bästa är ju att dom springer runt och faktiskt lagt lite tid på att få till den där medeltidsfeelingen och mitt
i alltihopa finns det värsta telefonstolparna. om du gör musikvideo del 2 får du ju köra gubbens härliga dans med armarna också, du vet när han kör sin ryckiga dans. hihi

2008-02-13 @ 14:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0