knatte och fnatte

Fan, om jag visste att det var såhär jobbigt att jobba hade jag hellre konvertera till pungddjur. Skämt å sido, det är skitroligt, jag trivs som en hamster i buren, full rulle igår och idag var det ja...lugnare.

Det roliga med det här jobbet är allt folk man får träffa. Idag kom det in ett par tvillingar (helt identiska) och ville klippa sig (samtidigt!), och dom pratade som på film, dom fyllde i varandras meningar. Jag försökte skratta inombords.
- Skitkul i...
- ...Rom. Det var varmt där...
- ... inne. Men dom hade...
- ... god mat.


haha! Sen berättade dom om alla superkändisar dom hade festat med. Fett med ballt!


Nu ska jag rulla in mig i täcket och snutta på tummen.
pez

Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag ska besöka västerås så fort jag kan, då ska du få klippa mitt hår och gärna göra nån form av lugg. fast bara halvt. du vet, så man kan ha den lite åt sidan. funkar aldrig i längden annars eftersom det är så svårt att platta. vad säger du? fixar du det?

2008-02-28 @ 21:33:28
Postat av: apan

kajsa: jaförfan, klart jag fixert! bara o komma hit!

2008-02-29 @ 07:49:45
URL: http://sugarmonkey.blogg.se
Postat av: hanna

Lina!
Vad har du for telefon nufortiden? Har forsokt ringa dig men det ar bara telefonsvarare hela tiden..Aja, hoppas allt gar fint, gott att du trivs som fisken=)Ha en go helg!!
krams

2008-02-29 @ 18:50:16
Postat av: Ida

Haha tvillingarna låter ju kanonroliga. iallfall för några timamr ;D

2008-02-29 @ 19:03:10
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: apan

hanna: men vafasen? jag har ju samma gamla vanliga juuh, dock en sämre telefon, nr, 0708988194

ida: haha, oh ja!

2008-02-29 @ 20:11:38
URL: http://sugarmonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0