Bra vecka.

Det här ska bli en bra vecka har jag bestämt mig för. Ska ta mig i kragen och daska mina kinder. Bli glad, äta glad mat, vara "serviceminded" (d.v.s fjäska för mina kunder), skriva lite personlig dagbok, kanske rita lite. Ja ni fattar, man får det inte roligare än man gör sig.
Har alltid haft svårt för folk som sitter och surar på fester. Varför har dom inte roligt? Och vafan gör dom där om dom inte vill ha roligt? Och så försöker man kanske säga något snällt ("du ser skitsnygg ut ikväll!") och dom blir bara mer förbannade.
Samma sak med jobbet, gör man det kul så blir det kul. Tror man tillräckligt mycket på att man är snygg så blir man snygg.
Enkel matematik helt enkelt. Bästa måttot.
Ut o ha kul med er onger! det är ju sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0