hångelsugen

Idag är jag jävligt hångelsugen faktiskt. Blir lätt så när det är 150 grader varmt ute och man har keffa feberdrömmar, ja jo just det ja, jag är ju singel med.
På tal om feberdrömmarna vill jag påstå att dom har varit totalt värdelösa på sistone, hur fan kan man drömma om viktiga grejer som flagnande nagellack eller att Emma berättar att det behövs städas i kattlådan. Känns jävligt värdelöst att ens komma ihåg drömmarna då.
Vill gärna hångla idag.

Annars är det jävligt varmt. På fredag åker jag o Emma och c/o till Karlstad för en helg i synd och dans. Blir totalt askul, har gjort upp värsta schemat på grejer vi måste hinna med, blir väl jävligt tajt o stressigt i vanlig ordning (men kul!)
Skitsamma, ska vi hångla?

Kommentarer
Postat av: Emma

De kommer bli sjuuukt sjukt kul...ja säger bara varning på stan :P

2008-07-24 @ 09:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0