Åka hem.

Ja då börjar helgen dra sig mot sitt slut igen. Känns "pessigt" att allt går så jävla snabbt, och att jag knappt hunnit träffa alla människor jag bryr mig om tillräckligt mycket. I torsdags fick jag även veta att det var deklarationstider, hade jag inte en susning om och fick überpaniken, jag har ju inte fått några gula papper? Rumpa.
Får väl försöka att ringa ner skatteverket och skylla på dåligt lokalsinne. mycket flytt och sånt där vettni.

Känner att jag saknar Karlstad enormt faktiskt. Karlstad är som mjölken i kaffet, min björnunge. Kommer dock att ta en vecka ledigt i sommar, då ska jag sova oavbrutet och pimpla kaffe och glass vid Pråmen hela dagarna. Gött.

Ha´t gött! Ni är saknade!



 


Kommentarer
Postat av: Ida

Claes-göran är verkigen karln hel dan, har på honom i bakgrunden nu :)
Kul å se dig, även om dagarna går för fort!

2008-05-05 @ 16:48:59
URL: http://simkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0