/&%¤¤####!!!!!

Igår kväll drack jag kaffe på tok för sent i ett hyperaktivt beteende. Inte smart alls, jag blev ju inte direkt lugnare. Somnade runt två och vaknade 6.30 imorse och har varit vaken sen dess. Inte undra på att jag är pissgrinig. Känner nästan för att tortera katter, eller nåt annat trevligt.

Nu måste jag föna barret, på med spackel och sen blir det arbetsförmedlingen. Fyfan vad sköjj. Eller inte.
&(%¤##""%(())(/)=""##¤¤¤!!!!!!!!!!!!!!


passande morgonlåt känns det som.

alabama 3 - woke up this morning (den är lite dryg i början,spola fram till 0.30)

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

katterna ger du fan i, or I will strike down upon you with furious anger :P

2009-08-28 @ 10:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0