ERA NOLLOR!!

Igårkväll ringde sudden halvfull och orolig. Hon trodde att jag dött eftersom jag inte uppdaterat tillräckligt. Men jag har fan inget vettigt att skriva om! Och igår satt jag och redigerade en video jag tänke kunde bli skitkul, men den blev askass. Röv.

Sudden och Hannill har fanimej gått och blivit studenter. Och med det kommer nollningen. Båda två härjar runt som två fjortisar på roofies. Trycker in massa folk i telefonkiosker och skrämmer gamla tanter på stan. Jävla omogen stil asså.
Träffar massa nytt fjortisfolk, går på massa fester endast för studenter, osv. Jävla fjantar!!!!
Och nej, jag är INTE avundsjuk...








(okejrå, kanske lite)

Kommentarer
Postat av: Kaka

Jag tror inte jag tål alkohol, ja gminns inte riktigt vad vi pratade om.. eh. skulel vi ses o färga mitt hår imorn?

2009-08-27 @ 22:38:09
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

haha, nej vi töla inte om nåt speciellt. ja, ditt hår tror ja vi pratade om? fast inte idag. ;)

2009-08-28 @ 09:45:37
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0