klassfesten!

Jag var ju på klassfest igår! Det var riktigt jävla snorkul faktiskt! Hade inte sett flera folk på skitmånga år, konstigt. Två killar i klassen som heter Johan o micke hade anordnat allt skitbra, vi hade femkamp, satt i tjötade, åt fett med god potatissallad, och tja. Jo, jättekul!
Jag drack elva öl igår, och jag är inte alls bakfull. Jag var inte så full alls för den delen heller, bara dryg o trött o lite sur.
Tror att dom två hjärncellerna som är kvar i hjärnan håller ett heligt krig där inne för tillfället. Bäst att lugna ner dom med lite tv-skit.


Madde, theresia o josse!


    Jag fick asbråttom hemmifrån så jag tog med köttböller.


Kast med stövel.


Hannill unt jak.


smaktävlingen!


min kusin robin var där!


Kommer säkerligen lägga ut fler bilder på bilddagboken senare, eller fejjan, dä spörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0