I´m a creep

Hejsan svejsan.
Här sitter jag och sjunger. Det är roligt att sjunga när man A) är jättehes B) inte kan sjunga i verkligheten heller.
Jag hoppas inte att Emma hör mig, för då kanske hon tror att jag sitter och gråter eftersom jag darrar så vackert med rösten i takt med musiken.

Jag minns inte vad jag har gjort idag, tror jag somnade en stund förut, och lirade guitar hero imorse. Och nu är klockan nio?
Men jag har jätte-ont i ryggen. Och så har jag inget snus. Kanske borde jag sluta snusa? Eller nej, jag vet inte. Får snusa rooibos-thé om jag inte får några pengar snart. haha. Drick aldrig rooibos-the, det är det äckligaste théet.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Lina pina!!

Jag tycker att du ska sluta snusa. Vi kan peppa varandra! Jag har hållt upp i en vecka el två. Ett tips: borsta tänderna ofta eller ta tuggumi så blir inte munnen lika go att köra upp en snus i :P. Jag har känt mig rätt ilsken men det är bättre än att döva och inte känna alls..puss på dig!

2009-02-10 @ 22:24:07
Postat av: apan

shit pommes vad duktigt av dig! ja vi får se hur jag gör sen när jag går till affärn, har inte snusat på två dar nu, men har inte riktigt haft ork heller.

kram!

2009-02-12 @ 10:35:45
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0