äntligen en bra sak!

mitt i finanskrisen, börskraschen, obamas invigelse och gazas förödelse har det äntligen hänt en riktigt fin sak! En fantastisk sak! Imorgon, äntligen imorgon kommer min tredje hand! Som jag har längtat, det är fan över ett halvår sen jag använde den! Och jisses vad jag har saknat, gråtit, spillt mjölk, och gråtit lite till, men imorrn kommer den! Min älskade saxjävel! Jag fattar ju att ni inte riktigt förstår varför jag är så jävla glad, en sax är en sax är en sax? Mitt enda (nja, nåväl jag använder ju en kam oxå) arbetsverktyg är ju en sax. Och då är det jävligt viktigt att den;
a) klipper bra, välslipad!
b) är bekväm
c) inte är för liten


Och den där jävla lånesaxen prickade in alla tre fel, snorliten, obekväm och håret lixom böjde sig när jag klippte med fanskapet.
Vet ni hur man märker att en sax är riktigt pissdålig? Om man råkar klippa sig i handen och det inte ens blöder. Sant!




(P.S, jag har inte kunnat använda min egna sax eftersom jag tappade jäveln i golvet så det blev ett hack i den, och då går det alltså inte att klippa, jämtsåattnivet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0