Aj lajk jos

Har nyligen anlänt hemåt. Stavar jag bajs? Välkomna att Hitlerstava mig imorrn. Mycket angenäm kvällsmat. Kväll. Kvällning. Jag är mer alkohålpåverkad än en gammal stammis på 92:an i liten håla.

Träffade Magnus, Erik o Sudden ikväll! Fantastiko människor! JaH!
Haha, när jag nästan var hemma var det ett gäng med ungdomar som ville kramas. Jag frågade om dom hade sjukdomar, ICKE, sa dom.  O ja ba "är ni liiite för unga för mig?" o dom ba "näää, 85". Vafan? Sen gissade dom på att jag var 19 bast, i vanlig ordning. Bajs. Men dom fick ett par kramar ändå. Sen berömde dom mig gott för min "stil". Vad har jag för stil? Randig tisha och kjol, jävligt häftigt. Ingen efterferra för mig, men tack ändå.



Magnus är min snyggast av alla!



suddig sudd.




ärik


nattapa.

Kommentarer
Postat av: tess

hahaha fylleinlägg e alltid kul, eller ja oftast! Ditt var iaf kul :P, jag har gått med på http://www.woopa.se/?ref=tessimon för att tjäna extra pengar, ddet e superlätt har tjänat 3000 på två veckor, dt e heelt sjukt!

2009-07-18 @ 18:04:42
URL: http://sexigatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0