brunella?

Äh vafan, jag måste glappa om det här, jag brukar faktiskt inte skriva särskilt mycket om hårgrejer (det finns ju så många andra som gör det ändå). Men blondinbella har blivit brunbarrig! Jag är helt skogstokig i ljusa chokladbruna guldiga färger. Älskar au´naturella färger. Kanske är jävligt svårt att tro eftersom jag har haft alla möjliga färger i mitt eget barr.


Älskar färgen! Skitfin! Perfa för henne, men hade jag fått gjort en liten ändring hade jag lagt i en mörkare färg i botten för att ge lite mera djup. eventuellt sparat några guldslingor längsfram ansiktet.


Gynning var ju brunett ett tag, och hon hade den ultimata bruna färgen! Skitfina skiftningar med lite surfkänsla.

Jävlar vad det där kändes ovant. Skriva om hår lixom. Inte min grej. Men ni kan vara lugna bananer, blir ingen frisörblogg änsålänge, jag är på tok förtjust i migsjälv för det.


//pezz.

Kommentarer
Postat av: Absolutjannica

Men ellerhur!! Det blev faktiskt 1000 gånger snyggare med karamellfärgat hår! Nästan så man överväger att färga själv 8DD



Hittade din blogg för ett litet tag sen, gillar skarpt dina inlägg thumbs up



2009-07-29 @ 23:25:52
URL: http://absolutjannica.webblogg.se/
Postat av: apan

ja som fan!



åh, en får tacke! :D

2009-07-30 @ 11:13:10
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0