dagens bildsjukdom.

Ni vet såna där "dagens outfit-bilder?" Folk verkar gilla´re, typ. Jag är misär, lite tvärtom sådär. Vill alltid vara värst. Och som ni säkert märkt finns det ju faktiskt en sak jag är riktigt jävla duktig på! Sjukdomar.
Min märkligaste sjukdom är nog salmonella, en riktig guldklimp i min sjukdomshistoria. Fick det på en festival, hultan -04, kycklingbaguette. Huja. På den tiden jobbade jag på mcdonald´s och fick totalt fettförbud i typ två års tid, så jag var antagligen den enda som gick ner i vikt på donken. Inget att rekommendera dock, varken jobb på mcdonald´s eller salmonella.


dagens sjukdom; vanlig förkylning med en släng av halsont och feber.
 Röd fleecemorgonrock, julklapp från emma. Pappas t-shirt. alcro färg?
Ringar under ögonen, privata.


Och när jag ändå höll på gjorde jag ett läckert kollage av mina bästa sjukdomsbilder. Samtliga feber.
Får fan feber för ingenting, fantastiskt. Vilken wuzz jag är.

Kommentarer
Postat av: Sara H

HAHAHAHA du är så jävla rolig! :D

2009-07-07 @ 15:39:26
Postat av: apan

ja, vafan, lite självdistans får man ha.

2009-07-07 @ 16:00:15
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0