dagens dagens;

Jävlar. Har inget att göra idag. Sitter på mina skattepengar och är skitnervig, helvetti! Jag vet inte om jag är sådär skitförtjust i att ta hand om sjuochetthalvtpapp på egen hand, det kan fan hända vadsomhelst. Tänk om jag får köpdille och köper en butler? Eller investerar allting i hantverksbranchen. Den som är så ostadig nu.
Ska dock spendera en smärre förmögenhet på extremt onödiga grejer; typ
1 st. mascara. Jävla tråkigt.
1.st deo. Man vill ju lukta gott lixom?
1.st strumpbyxor.
1.st ansiktskräm. man vill ju inte se ut som hugh hefner i fejjan.
1.st hårtoning. och jag som hatar att tona håret, det är fan det tråkigaste jag vet.

Ringde till alfakassan förut oxå. Dom är så jävla konstiga, förvirrade, skickar fel papper överallt, säger att dom inte fått papper fast dom har det. Måste skicka en komplettringsgrej till exchefen, helvete, jag som tror att hon föder barn just nu.



fan va skojj det är att rita i photoshop! jag skulle vilja ha en sån där ritpenna så att man kan rita på datorn! det vore fett med skojj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0