ett två trä.

Okej, idag har jag börjat med någon slags diet. Kollade runt lite igår på olika dieter och ingen passade mig, så jag tänkte hitta på en egen. Jag har ju pissdåligt blodsocker, så får jag blodsockerfall så svimmar jag. Och ja, jag vet att jag antagligen borde köra GI fullt ut, men det orkar jag inte just nu. Men okej, inga mer brödfasoner, pasta. Men jag tänker tillåta ris, och klyftpotatis. Mycket kött, proteiner. Eller nåt sånt.

frukost: ett ägg + kaffe. Kan låta jävligt lite, men jag har tappat frukostlust helt.
lunch: extremt stor köttbit, broccoli.
middag; fil flingor?
Och så tänkte jag klämma in lite mellanmål emellanåt, typ frukt och dret.

Nåt sånt. Tänkte jag. Låter väl bra? Ska fan försöka med en vecka i taget, sen får vi se hur många timmar jag pallart egentligen.

Idag ska jag till stan och träffa kritan, vi ska hänga lite på stan och ha det allmänt gött.


Kommentarer
Postat av: Ricko

Prova att vara vaken ca 30 min innan du äter frukost, så kanske magen åxå vaknat? (30 min morgonpromenad?)



förslag är att du äter sallad som middag. Fil e lite tunnt? Gör en "matig" sallad! ha i tex tonfisk, avokado, bönor, nötter å sånt. Kanske inte allt på en gång förstås...

2009-06-01 @ 13:45:54
Postat av: apan

jag äter aldrig frukost precis när jag vaknat, utan väntar alltid ett tag.



näe, bättre o kickstarta i början!

2009-06-01 @ 16:21:51
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0