Vad göra?

Jaha, vad ska jag göra imorrn då? På min "day off?" Jag fattert inte. Jag är fan rastlös redan nu.

Saker jag kan göra imorrn:
- sola solarium. Jag har insett att jag är blekare än Marilyn Manson, och inte på ett positivt sätt.
- sova ordentligt.
- skriva ett brev. Ett enda jävla brev, sen är jag färdig och ska posta allt! Uh va gött.
- städa lägenheten. Kan kan jag väl, men VILL jag? Det är fan frågan.
- pröva alla knarksorter jag inte hunnit med än. Fast ni känner ju mig, jag är ju så jävla feg.
- klä katterna i brudkostymer, och sen viga dom. Fast dom är ju syskon, så det är kanske fel av mig?
- Ringa in diverse karlar och skapa ett harem. Det vore fan något.
- Stretcha. Men jag har hört att man kan bli vig, så jag kanske undviker det ändå.
- Se typ 10 filmer på raken. Eller något 12-timmars episkt drama. Nejfyfan.
- Bomba grannars postlådor.
- Låtsas att jag är Hugh Hefner och glida runt med pipa + röd morgonrock, fråga Emma om hon kan ha på sig kaninöron  och servera mig drinkar.
- Gå ut på harjakt. Finns ju en jävla massa här. Ingen lär sakna dom (?)
- Sjunga det vackraste jag kan. Eventuellt skapa rockband.
- Leta kvalster.

Ja ni fattert. Listan kan göras lång. Så mycket tid, så korta ben.



Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Låtsas att du är hugh hefner Ha ha, vilken jävla idé :D Hmmm... men en ganska bra sådan.

2009-03-10 @ 19:51:32
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.sea
Postat av: apan

anna: ja, så får det bli! passar ju perfa nu när det är tvättdag och allt.

2009-03-11 @ 09:32:35
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Emma

Mitt tips är: Sola och städa Hehe om du gör de sistnämnda bra så åker öronen och drinkarna fram sen ;)

2009-03-11 @ 12:00:19
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: apan

sola har jag gjort! I fucking trettio minuter! Min röv är rödare än en liten aztek.

Tvättar som en idiot gör jag med. städningen kommer snart...

2009-03-11 @ 12:45:56
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0