Varesålätt?

Okej, nu har jag deklarerat på internet. Tror jag. Det gick nästan för lätt faktiskt. kan vara en fälla?
 Så jävla bra att man deklarera på internet! Jag är så jävla dålig på papper, joggade upp på vinden imorse för att hitta min flyttlåda med papper i. Och allt låg välsorterat i en stor hög tillsammans med skivor, glas, tidningar, osv. Längtar tills man bara kan scanna in allt på datorn, och slippa papper överhuvudtaget. Pappersfri!

Gött. Nu har jag bara femhundraandragrejerattgöra. Fort. Bajs. Klippa fyra stycken idag med. Nu skall jag dra på ett lager spackel, kamma håret och se sådär härligt måndagspigg ut, som man alltid gör.

Har förresten läst ut Harry Potter och halvblodsprinsen en gång till, så jag är redo tills filmen kommer. Jävligt spännande, kanske går till bibblan och lånar den sista boken, har faktiskt inte läst den. Konstigt nog.
Nej nu babblar jag, bäst att skynda sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0