Flugpåse.

Justdetja. Igår innan bion gick jag till Ica för att investera i en Loka. På vägen in hade dom en stor jävla hylla med nötter och skit. Till min stora glädje! (försöker vara nyttig va)
Stod och glodde en lång stund och frotterade mig i alla nötter och nyttigheter, såg en påse med fikon, med en flugjävel i!! Förihelvete vad vråläckligt! Jag stod kvar i kanske fem minuter och glodde på påsen, och väntade på att något affärsbiträde skulle komma förbi så jag kunde hytta med näven och svära över undermålig hygien.

Inget affärsbiträde kom och jag gav upp och knallade till kassan. Köpte lösgodis istället. Hatar lösgodis. Ohygienskt.
förstår inte varför jag inte tog med mig flugpåsen till kassan istället och skällde där istället. Jävla osmart ibland.
ska aldrig mer handla på Ica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0