spilld mjölk.

Jag är en vandrande maträtt. Vill helst tänka på migsjälv som något exotiskt och spännande, typ oxfilé med ananas och bearneissås, nävgröt och fläsk, eller en pizza med allt på.
Just nu lutar det väl mer åt vandrande pizza med allt på.

Saker jag har spillt på mig:

- sylt. Tog en tesked sylt mot extremt sötsug igår, tyvärr missade jag munnen, men träffade tröjan.
- linssoppa. Det mesta sitter i håret. Tror det kan bli dreads om det får sitta i tillräckligt länge.
- spenat. svårt att äta när man sitter med bena i kors.
- öl. Svårt att veta vart, men jag känner öldoft någonstans. Spiller fan alltid öl, och oftast brukar det inträffa efter första halva ölen (exalterad antar jag).
- turkisk yougurt, har det på armarna. Vilken skitunge jag är.

Och sist men inte minst så försvann det majs någonstans. Har inte hittat det än. Känns väldigt spännande.

Kanske borde duscha.



(här är andra brudar som har dåligt bordsskick, väldigt grisigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0