Kyckling + hår.

Jag och min internetkåmpis Sara Hell har diskuterat kyckling livligt på fejjan. Alltså, är det bara jag som blir risig i magen av kyckling? Särskilt kycklingklubbor, grillad kyckling o såna där grejer? Kycklingfilé går däremot  bra!

Gick till en frisörsalong (ej mitt jobb, hehe!) idag på lunchen för jag hade hört att dom hade Maria Nilas färginpackning.
På darrande ben stegade jag in som en kalv bland får, säljare är nämligen min akilleshäl. Får fan svettningar bara jag ser en tele2-säljare. Jag är lättsåld. Köper fan vadsomhelst så länge det är fantastiskt.
Nehej, Maria Nilas färginpackning hade dom inte. Däremot hade dom en annan som verkade helt jävla amazing, stod och dregglade plasma medans frisören förklarade hur denna produkt kunde förändra mitt liv.

Självklart köpte jag den! 205 spänn för en jävla mini-inpackning. Hoppas innerst inne att den kommer att frälsa min själ, göra mina barn vackra och odöpta, mana fram skotrar i vinter, lacka mina tår, osv.



Jaha, 139 kronor på internet. Kul, skojj!

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

jag har också den inpackningen, i koppar, men har knappt använt den...

2010-04-29 @ 23:15:02
Postat av: Dorion

den är super!! hade den när jag var röd och jag klarad emig inte utan den :) lätt värt pengarna, jag lovar!

2010-05-06 @ 23:18:43
URL: http://www.dardedesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0